wake me up when september ends

egentligen så längtar jag till hösten. eller först ska jag få en sån satans snygg bränna, och träffa massa underbart folk, och bara göra massa onödiga saker som jag kan leva på resten av året. jag vill börja tvåan nu! jag vill klippa lugg. färga håret utan att det bleks så onödigt mycket. några fina mål som jag ska lyckas med;

1. jag ska börja träna på friskis ordentligt!
2. komma igång med ridandet på riktigt igen (så som det va för typ 1 år sen)
3. hitta ett jobb till.
4. prestera så bra som jag bara kan i skolan!



Alla kommentarer:

Skrivet av: Rebecca Adehill

Kikade precis in på din blogg och såg att du satt upp lite mål som du vill uppnå!

Det är en riktigt bra idé och jag jobbar med mål och drömmar dagligen genom min dans! Vill bara säga till dig att KOM IHÅG att belöna dig själv när du uppnått ett mål! Sätt upp stora som små och ha en tidsbegränsning!

Ha specifika mål, prestera bra i skolan är ett ganska stort mål. Är det realistiskt att prestera hur bra som helst i varje ämne?



inte för höga krav tjejen!

Lycka till!

kram Rebecca

2009-07-06 @ 11:12:46
Hemsida: http://spinit.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: