många tack när man är pank!

ja och jag har ju faktiskt vart i allum idag! tillsammans med min käre fader, för att inhandla lite nya fina sommarkläder till han. det gjorde vi såklart eftersom jag va med ;) och jag fjäskade till mig underbar mat på mammamia! och sedan även en kort helt underbart söt jeansjacka. sån jag letat efter i evigheter! och där fanns den, på veromoda för 500 spänn. nu är den min och den ska klart som fan användas imorrn! (tack pappa) hittade ju även en übersöt marinblå kort trench som var på rean! halva priset, ja ni förstår väl att den är hänger i min garderob nu va? för ja det gör den :) (tack mamma)



Alla kommentarer:

Skrivet av: emelie

gött mos ju!

2009-06-12 @ 09:45:40
Hemsida: http://mligertmo.blogg.se/
Skrivet av: sandra

Hur mycket kostar lektioner i övertalning hos dig? <3 Haha men ärligt du ROCKAR på att övertala och ag vill ha lektioner! haha :D<3

2009-06-12 @ 14:56:19
Hemsida: http://ssomisandra.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: