show me love

vilken helg! eller ja den har både vart sämst och så bra. fredagen va supermysig med sandra i stan, och jag shoppade lite för mycket typ. ganska för mycket. och pizza hut va underbart, som alltid! efter stan åkte jag hem till malin och vi åkte och köpte mat på sibylla o sen hem till mig för att kolla på matchen. fast första halvlek satt vi ute på altanen istället och andra halvlek satt malin o spela som fan på keyborden haha. sedan är resten bara massa skit. sämst. fatta knappt vad som hände. pratade iaf med malin halv fyra mitt i natten. halvsov sedan till halv ett. ut o sola och ha såå fett tråkigt. vid fyra åkte jag till gabbi, så underbart att sitta där o äta glass och prata. efter det en snabbis till stallet och vid halv nio var jag hos rebecca. fyfan vilken jävla härlig kväll vi hade! den behövdes! va hemma hos malin sen vid fyra och då somnade jag som en stock! har sedan legat vid finnsjön och tog även årets första dopp!



Alla kommentarer:

Skrivet av: sandra

LOVE IT BABE! BUT I LOVE YOU MOORE!<3

dom ska skriva kontrakt grejen om 35 minuter så det återstår att se! ;)

2009-06-29 @ 17:24:04
Hemsida: http://ssomisandra.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: