that don't impress on me

dålig update nu! men igår steg jag upp, drog till skolan, träffa patte, köpte pucko o baguette o drog hem till malin, va där några timmar, åker moppe med patte ut till stallet, fixar i stallet, moppe till m-lycke, till backaplan med patte o jesper, hem igen, åka till random ställe bakom ötjärn och chilla! fyfan nu har sommarlovet börjat! idag så började vi vid 8.15 och hade lite betygsamtal och kolla på en video där vår fröken va med i nåt band på 80-talet, fräckt! sedan vänta och vänta lite till.. betygsamtal igen. sedan stan, leta lite saker. köpte en lotion från nivea. magen kurrar och jag o gubbeliten drar till pizzahut. i love pizzahut!! sedan fixa lite till och hemma vid tre. och nu kom jag hem från stallet. imorrn - LEDIG! woho. snart sommarlov, helvete vad jag längtar nu.



Alla kommentarer:


Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: