skolavslutningsklänning & jacka!

Superglad. Det är jag nu! Har vart på allum idag och hittade på VeroModa min skolavslutningsklänning :D Vit och jättesöt! Tänkte ha en kort ljus jeansjacka och ett par bruna gladiatorsandaler till! Har redan hittat sandalerna men inte köpt dom. Klänningen kostade 299 kronor, såå värt!

I fredags köpte jag min älskade Helly Hansen jacka! Hade innan kostat 2399kr men var nu nedsatt till 1199kr! :D Var även en sväng på Rusta och handlade lite smått o gott, såsom t.ex. detta:
- Dove schampo och balsam för färgat mörkt hår från Rusta
- Dove lotion med brun-utan-sol från Rusta
- Adidas deodorant från Rusta
Och detta idag:
- Svart bh från H&M
- Hårsnoddar från Glitter
- Örhängen från H&M
- Vitt diadem med rosett från Glitter
- Maybelline puder från H&M
- Två Depend nagellack, silvrigt och guldigt glitter från Kicks
nu ska jag plugga lite naturvetenskap, puss



Alla kommentarer:

Skrivet av: lisa

gud vad snygg jacka!!!!! och klänning!!! <3<333

2009-03-29 @ 18:05:07
Hemsida: http://lisasa.blogg.se/
Skrivet av: Tobias

menar de, ge oss sommar :D

2009-03-29 @ 19:22:12
Hemsida: http://grymtroligperson.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: