time is precious

Glad, ful och trött. Så känner jag mig nu! Glad för att jag hittade min skiva med photoshop på, så äntligen har jag photoshop på denna datan också! Och om någon känner för det så finns skivan även att låna nu ;) Ful för att jag känner mig ful bara, värsta softaren med mjukiskläder och helt nerdegad i sängen. Och jävligt trött också, ändå gick man inte upp förrän halv tolv typ. Senare idag kommer farmor och farfar hem från Thailand, så äntligen kommer mina tröjor. Jag vill se dom nu!!

Melodifestivalen var kass, like always. Efter ett avsnitt av sex and the city blir det skönhetssömn och sedan plugg och hämta f&f på landvetter. puss & kram



Alla kommentarer:

Skrivet av: lisa

JAG VILL LÅNA SKIVAN!! :D <3<3

och jag har beställt en heidi tisha :)

2009-03-15 @ 10:17:56
Hemsida: http://lisasa.blogg.se/
Skrivet av: lisen

you know I want that skiva ;)=D

2009-03-15 @ 15:44:52

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: