take on me!

Hahaha, jag vet inte vad jag ska skriva och jag är helt slut. Blev föst väckt vid två nån gång inatt av att Wille satt bredvis sängen och gnällde.. Sen vid fem igen när pappa gick upp för då skulle Wille ut till pappa så då gnällde han igen.. Sen smsade Patricia vid åtta imorse och sen kunde jag inte somna om :P På lunchen åt jag, Lisen och Patricia pizza på Victoria, myycket gott :D Sedan lite bilbioteket och sedan teori på gympan. Efter det stallet, dressyrade idag och det gick fett bra! Imorgon går jag nog upp tidigt och åker till stallet innan vi börjar vid halv ett så har jag det gjort sen! Tråk dag imorrn annars och jag saknar min Lisa! ♥ tjingelingen



Alla kommentarer:

Skrivet av: lisa

vi måste ses på fredag!! annars typ dör jag haha.

2009-03-03 @ 14:32:02
Hemsida: http://lisasa.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: