vår & sommar, please!

Åh vad jag har tröttnat på det mesta nu.. Kallt, snö och regn, skolan, massa plugg.. Det enda som är bra nu är att det är ljust när man går till skolan och när man kommer hem, och alla underbara polare!


Jag vill ha sol och värme! Åh vad jag längtar.. Nästan allt ovan från H&M förutom skorna, Stadium, och mobilen. Nu ska jag fortsätta med mattepluggandet, prov imorrn. Men jag orkar knappt bry mig.   Puss & tjingeling



Alla kommentarer:

Skrivet av: Sandra

Köpte sånna skor förra våren! Dom höll över sommaren sen så gick sulan sönder och släppte, och bröts på mitten, men dom kanske har ändrat kvalitén lite sen dess? haha :D

2009-03-05 @ 11:24:31
Hemsida: http://ssomisandra.blogg.se/
Skrivet av: lisen

<3

2009-03-05 @ 22:04:46

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: