break my stride

idag va jag lite oduktig och tog sovmorgon, eftersom första lektionen ändå är såå ovärd. så jag drog ner till matten vid halv tolv ist. så hade matte och sedan svenska och slutade två och då drog jag och lisen o sola! så himla skönt, men för varmt. fläkten funka inte så låg o svettades som en gris typ hahah. men måste bättra på brännan inför spanien så jag inte ser ut som en blekfet svensk där nere! och nu borde jag egentligen läsa min bok och sedan fortsätta på min book-presentation men det orkar jag inte, mycket roligare o sitta vid min nya ursnygga data!



Alla kommentarer:

Skrivet av: Peter Johansson

Kanske inte behöver tänka så mycket på Spanien?

2009-10-20 @ 20:52:14
Skrivet av: Peter Johansson

2009-10-20 @ 21:06:24

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: