ghetto superstar

idag hade vi inte en enda vettig lektion. första satt vi o va inne på face i en o en halv timma typ och sen drog jag med mig gabbi till stallet! tyvärr så var vi tvungna att vänta på bussen i typ 55 min eftersom den inte gick.. men det va riktigt roligt sen när vi väl va i stallet haha, gabbi hade t.o.m på sig ridkläder! sedan red vi och akxent gick såå bra i slutet! nu ska jag läsa ut min engelskabok hade jag tänkt och äta lite godis o dricka lite kall coca cola :D



Alla kommentarer:

Skrivet av: Gabbi

jag är såå snyggast i ridkläder..not :P men tack för en kul dag, vem kan tro att en häst och hans kompis kantarell kunde vara så kul :D:D:D:D

2009-10-19 @ 19:39:51
Skrivet av: Hanna.

Fin bloggis :)

2009-10-19 @ 20:47:33
Hemsida: http://hannakristinejervstrom.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: