sony ericsson aino

jag känner mig sämst på att uppdatera, visserligen har jag all tid i världen och jag har suttit vid datan innan men jag har inte orkat eller överhuvudtaget vetat vad jag skulle skriva om. blogg-torka helt enkelt. men nuså kan jag meddela omvärlden att jag äntligen har en nyy telefon, min fina sony ericsson aino :D strular denna också så lovar jag att jag aldrig mer ska ha någon mobil! annars idag har jag först solat med lisa, sedan varit i allum med mamma och shoppat. blev ett par ljusa jeans, ett par svarta jeans, en svart koftväst typ, en svart adidas fleece och min nya telefoon :D och typ allt va det 20% rabatt på eller redan nedsatt, förutom mobilen. och imorrn vet jag inte vad som händer än, förutom handledarkusen vid halv sex!




Alla kommentarer:


Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: