pump up the jam

haha jag har inte kommit in i det här med skolan än. tappa det totally förra veckan när jag va sjuk, så självklart försov jag mig imorse! efter skolan har jag vart i stallet med linda! var så längesen vi sågs så det va jättekul! imorgon blir det skola och maybe lite solning, annars blir det hem o plugga o sedan träna! nu jävlar gäller det! inga onyttigheter på vardagarna, minska på godheterna på helgerna och träna flera gånger i veckan, MINST!



Alla kommentarer:

Skrivet av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-09-08 @ 02:49:56

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: