when i say jump you say how high

har egentligen massor att skriva men kan inte få ett enda skit ur huvudet typ.. helgen har faktiskt varit sjukt kul! 10 gånger bättre än jag trodde den skulle bli typ. i fredags va jag hos malin, lördag va jag i stan och shoppade massa saker för typ 25 kr från monki och weekday och även från mandel! sen kom lisa på kvällen och skulle sova över och då träffa vi några kompisar och tjolahopptjolahej typ, riktigt skoj! sen i söndags så åkte jag och lisa till stan för att shoppa och sen träffa jag malin och vi såg på g-force, tväärball!! hahah och idag hann skolan sluta innan den ens börja typ, så jag o gabbi åkte hem till mig o plugga (läs: facebooka) hahah. sen stallet och sen tränat step, känner mig inte alls redo för orientering imorrn......



Alla kommentarer:

Skrivet av: sandra

i miss you my love. <3

2009-09-29 @ 08:47:23
Hemsida: http://ssomisandra.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: