Try sleeping with a broken heart

Har faktiskt varit riktigt effektiv idag, gick upp vid kvart i tio och gick ut med Ludde, sen har jag tvättat, hängt upp och sorterat tvätt, städat på rummet, sorterat bland mitt smink och tvättat alla smink-borstar, räknat matte, skrivit på min engelska uppgift, övat inför indvals-provet imorgon, bäddat rent, lagt ansiktsmask och duschat. Gjorde även lyxig taco-lunch! Känner mig riktig duktig och känns som jag hunnit ikapp mig själv nu, har inte haft några såna gråt-attacker idag iallafall. Har bara gått runt och myst med Ludde hela dagen!



Alla kommentarer:

Skrivet av: Jossi

Aww, är det inte en lite westi? :D

2010-02-14 @ 18:04:44
Hemsida: http://jossisplace.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: