Jag kunde inte bry mig mer

Igår: stan med pappa, käkade lunch på pizza hut och letade sedan jeans till farsgubben själv. Hittade både jeans och skjorta till honom och ett par jeans till mig!
Idag: vaknar upp med en hals som gör att jag knappt får ut ett enda ljud, men slirar iväg på mini-röris tidigt imorse och sedan stan med Sandra! Bytte mina jeans, till en mindre storlek, och hittade en svart blus på Zara, tre ringra, flera armband och ett halsband från Lindex och Glitter.

Nu ska jag försöka plugga lite företagsekonomi och titta på Gossip Girl, imorgon ska jag på informationsmöte angående turistinformatörsjobbet i sommar.. Hoppas både på att jag får och inte får jobbet.

Mina snygga jeans!




Alla kommentarer:


Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: